My fanpage

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Grandparents Day part 2 / Dzień Babci I Dziadka część 2

🇵🇱Hej jak zauważyliście wróciliśmy do dnia Babci i dziadka . Poprzednie kartki były oddzielne , bo przecież nie każdy ma oboje dziadków . Tym razem pokaże Wam kartki wspólne dla Babci i Dziadka.
🇬🇧 Hi , like you can see we are back to Grandparents Day. Previous cards been made separately , because not everyone has both grandparents. This time I will show you cards for both of them together.
🇵🇱Ta karteczka jest skromna i idealna dla starszych dziadków. Stempelek i napis jest od Pani Ewy ze sklepu:
https://www.facebook.com/smallwingelsshop/
 🇬🇧link above it's for the shop where I got digi stamp from , link underneath it's for chipboard cuts

🇵🇱tekturka ze sklepu:
https://i-kropka.com.pl


🇵🇱Ta karteczka byla zaprojektowana przeze mnie , kwiatki ściągnęłam ze strony etsy i stworzyłam mój własny stempelek, tekturka jest ż tego same sklepu co poprzednia kartka .
🇬🇧This card I designed all by myself , i bought (download) this flowers from etsy and i create my own digi stamp, chipboards are from the same shop the last card. Link above

🇵🇱Obie karteczki sprzedały się w niecałe 24 godziny od wystawienia je na Ebay. Poniżej znajdziemy jeszcze Czekoladownik
🇬🇧Both of this cards been sold in less then 24h since I add them on EBay . Underneath you will find Chocolate Card

🇵🇱Do tego czekoladownika użyłam stempelek od I Love Digi :
https://www.facebook.com/Ilovedigi/
Na ich stronie jest link do sklepu Etsy
🇬🇧 For this card I used stamp from I love Digi - link above , you can find there link which will direct you to Etsy shop .

🇵🇱Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga
🇬🇧 Thank you for visiting my blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz