My fanpage

poniedziałek, 12 września 2022

Jesienna dynia

 Witajcie!

Lubicie jesień? Ja co prawda nie lubię deszczowej pogody ani zimna, ale uwielbiam jesień w słoneczne dni kiedy kolorowe liście błyszczą się w promieniach  słońca.

Dzisiaj przygotowałam dekoracje w formie dyni w klimacie takiej ciepłej, złotej jesieni.

Bazą jest plastikowa dynia pomalowana farbami akrylowymi i ozdobiona mnóstwem dodatków florystycznych oraz moimi ręcznie robionymi kwiatkami z tkaniny.

W tamtym roku robiłam podobną dynie i pod zdjęciami dodam Wam link do tutorialu. 





Tutaj tutorial z zeszłego roku👇



Swoją pracę zgłaszam na następujące wyzwania :


Wyzwania na blogu ScrapbookingShop

Wyzwanie z moodboardem 4/2022


Z moodboardu wykorzystałam pierwsze 3 kolory z palety od lewej strony oraz suszone dodatki florystyczne. 



Wyzwanie 23 na blogu Craft4You 

Moodboard


Produkt, który można znaleźć w sklepie  to Farba metaliczna i Czarny tusz użyty do stempli na kwiatkach 

Z tablicy wykorzystałam oczywiście kolorki typowo jesienne oraz motyw kwiatów i listków. 


Pozdrawiam serdecznie 

Julia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz