My fanpage

piątek, 11 grudnia 2020

Bóg się rodzi

 Hej kochani!
U mnie nadal świątecznie, bo najpierw robiłam kartki na sprzedaż, a teraz robię dla rodziny.
Kartkę, którą dzisiaj zobaczycie zrobiłam  dla mojej siostry i jej rodziny. 
Użyłam papierów ScrapAndMe z kolekcji Holly Jolly Christmas i tekturki od Laserowe Love. Poisencje są ręcznie robione ,ale tym razem z papieru .
Jest też oczywiście koroneczka i inne elementy ozdobne ,bo kartki dla rodziny lubię robić na bogato 😉całość ,,pobrudziłam "pastą śniegową i gotowe 😉





Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:



Wyzwanie #75 ScrapAndMe




Wyzwanie #5 na blogu Paper Card



Wyzwanie Kartkowe ABC 


Dziękuję za odwiedziny i życzę twórczego wieczoru.


5 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Wspaniale prezentują się te szczypane poinsecje.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card - DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, mroźna kartka świąteczna. Dziękuję za udział w grudniowym konkursie Paper Card - DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, lubię takie prace na bogato:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Ola DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń