My fanpage

środa, 9 grudnia 2020

Świąteczna dla rodziców

 Witajcie kochani! 
Dawno mnie tu nie było, jakoś tak człowiek zaganiany przed świętami,sprzątanie, prezenty itp.
Dzisiaj pokażę Wam karteczkę świąteczną dla moich rodziców, jeszcze jej nie otrzymali dlatego też nie ma jej jeszcze na mojej stronie. Jest ona zrobiona z papierów Lexi Design  - Cynamonowe Święta.
Do ozdoby użyłam kwiatka z foamiranu ręcznie robionego,a do kompozycji kwiatowej dałam gałązki jemioły tekturkowe od Rapakivi, które pokryłam delikatnie folią do złoceń oraz inne dodatki florystyczne.  Całość ,,pobrudziłam" pastą śniegową i posypałam brokatem miedziany  Rapakivi




Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania :


Wyzwanie na blogu Rapakivi 


Skorzystałam z lini: odcienie złota i sepii, brokat, wstążka 

Produkty ze sklepu : Brokat miedzianyJemioła 2szt

 

Wyzwanie #91 na blogu Scrapek.pl






Wyzwanie #106 CraftyMoly 




Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia  





7 komentarzy:

  1. każdy najdrobniejszy detal zachwyca - dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi - Ki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko tu idealnie ze sobą gra,dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTY MOLY. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka! Tyle się na niej dzieje, ale wcale nie jest przeładowana ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna kartka, wspaniale dopracowałaś wszystkie detale :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń