My fanpage

wtorek, 12 stycznia 2021

Kartka dla Babci

 Witajcie kochani!

Trochę mnie tu nie było, ale zaraz będę nadrabiać zaległości. 

Zaczynając od tej karteczki dla Babci, która zrobiłam na zamówienie w oparciu o moją wcześniejszą pracę. 

Wykorzystałam papiery od PasjonataSklep( PassionScrap) z kolekcji Lovely Day. Brzegi papieru delikatnie poszarpałam i potuszowałam tuszem postarzającym. Użyłam sporo dodatków, bo miało być na bogato : kwiatek i dodatki florystyczne, elementy metalowe, koronka,sznureczek,perełki na sznureczku i tekturkowo serduszko, a jakbym tego było mało troszkę brokatu dla połysku. 




Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:


Otwórz szufladę w styczniu:

Pogniecione, poszarpane, postrzępione




Wyzwanie na blogu Rapakivi 



Wykorzystałam linię: DRATWA-BROKAT-KARTKA 



Wyzwanie#76 na blogu ScrapAndMe 


 
Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia



5 komentarzy:

  1. romantycznie - dziękuje za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. Fajny pomysł z tym sznurem koralików :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Dziękuję, że przyłączyłaś się do naszego wyzwania w ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń