My fanpage

poniedziałek, 18 stycznia 2021

Organizer na listy dla Babci

 Hejka!

Dzisiaj przychodzę do Was z mixed mediowym pudełeczkiem, a raczej organizerem na listy i pocztę dla babci.

Jako,że babcia to osoba starsza i czasem zapomina gdzie co położyła, postanowiłam zrobić dla niej na dzień babci taki to organizer. Będzie w nim trzymać listy,rachunki i inna świeżą pocztę, tak aby miała wszystko pod ręką. 

Baza jest drewniania ,najpierw pokryłam ją czarnym gesso a do ozdobienia pudełka z zewnątrz  użyłam papieru Mixed Media Craft O'clock - A Twinkle od Sunrise. Papier zabezpieczyłam bezbarwnym gesso i brzegi potuszowałam farbami i woskami.

Kolorystyka jest specjalnie tak dobrana,by pasowała do wnętrza babci saloniku.






Pracę posyłam na następujące wyzwania:



Wyzwanie #61 Scrapkowo.pl





Wyzwanie #31 na blogu kreatywny i Świat Pasji 





Dzięki za odwiedziny 
Pozdrawiam i życzę  miłego dnia:-) 







5 komentarzy:

  1. Cudowna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło cudownie;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło naprawdę cudnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna;D Bardzo podobają mi się te złocenia! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świat Pasji

    OdpowiedzUsuń