My fanpage

sobota, 13 lutego 2021

Kartka na dzień kobiet

 Hej !

Kolejnym świętem w moim scrapowym kalendarzu jest dzień kobiet, 8 marca już wkrótce, więc trzeba przygotować jakieś karteczki. 

Oto moja pierwsza kartka na tą okazję zrobiona z papierów Mixed Media  Craft o'clock - Time of Reflection. 

Kwiatki również zrobiłam z papierów z tej kolekcji, dodałam też wycinanki i ramkę z elementów do wycinania. 

Jest też tekturka w formie murku od Laserowe Love 

Na końcu dodałam kilka chlapań i troszkę brokatu.




Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:



Wyzwanie #7 na blogu Paper Card

Z miłością jej do twarzy





 Wyzwanie na blogu Zielone Koty.pl 

Z wyrazami miłości



 Dziękuję kochani za odwiedziny

Jutro dzień zakochanym, więc pokażę Wam co przygotowałam na tą okazję😉 

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten klimat vintage na kartce :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card – DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, piekny vintage🤩 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczna i stylowa karteczka :-) Dziękuję że zechciałaś dołączyć do naszego wyzwania na blogu Paper Card. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia - DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń