My fanpage

wtorek, 16 lutego 2021

Powodzenia!

 Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam karteczkę personalizowaną ,zrobioną na zamówienie.

Koleżanka mojej klientki wraca na stałe do Polski, więc ta poprosiła mnie o kartkę na pożegnanie z ich zdjęciem.

Nie byłam pewna jaki dać napis i sama klientka też nie miała pomysłu, więc zdecydowałyśmy, że zostaniemy przy prostym powodzenia, a w środku już napisze coś więcej. 

Kartkę zrobiłam z papierów Craft o'clock- Time of Reflection oraz wycinanek z tej kolekcji. Dodatkowo do dekoracji dodałam tekturki od I kropka - wycinanki tekturowe kojarzące się z podróżą ( walizki i znak) które troszkę potuszowałam. Są też wycinane zegary i kwiatki z foamiranu.






Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie #93 na blogu Scrapek.pl

Podróże




Wyzwanie na blogu Paper Heaven

Wyzwanie na luty- PASTELOWE




Wyzwanie na blogu Scrapbooking shop

Wyzwanie scrapbookingowe #10 Scrapowe bingo


Wybieram linię: kwiaty- tekturki- sznurek lniany


Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia kochani 😘

2 komentarze:

  1. Piękna praca i cudne kwiaty na niej! Dobry pomysł z napisem 😊 Dziękujemy za wspólną zabawę x Paper Heaven

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ujęcie tematu i świetna pamiątka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń