My fanpage

czwartek, 16 września 2021

Pani Jesień coraz bliżej

 Cześć!

Połowa września już za nami.

Jesień zbliża się dużymi krokami, kasztany spadają, liście powoli też, grzybów też już wysyp jest .

Moja dzisiejsza jesienna karteczka miała być inspiracją dla PassionScrap, ale a ostatniej chwili zmieniłam zdanie bo przyszła mi dziś najnowszą kolekcja i musiałam ja pociachać.

Na tej kartce znajdziecie również papiery PassionScrap z kolekcji Another Place. Ciemną zieleń ożywiłam nieco kolorem pomarańczowym.

Do dekoracji użyłam kwiatki z foamiranu i mini dynię, którą zrobiłam na szydełku. 




Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania :


Wyzwanie #14 na blogu Paper Card

Magiczny ogród



Wyzwanie na blogu SZUFLADA 

Bingo wrześniowe


Wybrałam  linię:

Zielony- warzywo ( dynia) - papier


Dziękuję za odwiedziny 

Buziaki 

5 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja! Fajna dyńka. Dziękuję za udział w bingo Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, a dynia urzekająca:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, jesienna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Aga DT

    OdpowiedzUsuń