My fanpage

poniedziałek, 27 września 2021

Sztalugowa z ramką

 Cześć !

Przyznam szczerze, że nie zbyt często zdarza mi się robić kartkę dla bliźniaków. 

Dzisiaj pokażę Wam karteczkę dla dziewczynek ,których mama nie lubi koloru różowego. Domyślacie się, że nie było łatwo znaleźć dziecięcą kolekcje bez różu, przynajmniej ja takiej w swoich zasobach nie miałam. 

Połączyłam więc że sobą dwie różne kolekcje zupełnie różnych firm.

Kartka jest formie sztalugi z ramką wykonaną z papieru scrapowego w której znajduje się zdjęcie.

Do dekoracji użyłam kwiatków ręcznie robionych z papieru akwarelowego specjalnie robionych pod te papiery.

W środku są krótkie życzenia i miejsce na podpis.

Pod zdjęciami znajdziecie również krótki filmik.








Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie na blogu Kartkowe ABC 

R jak Ramka




Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty 

Bliżej natury




Wyzwanie #14 na blogu Paper Card 

Magiczny ogród




Dziękuję za odwiedziny. 

Pozdrawiam 

4 komentarze:

  1. Słodka karteczka. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Aga DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń