My fanpage

sobota, 20 czerwca 2020

Kartka z motywem lampy

Witam! Dzisiaj przedstawiam Wam moją kolejną kartkę z papierami AltairArt tym razem z kolekcji Mysterious Garden. Jest to kartka shaker z motywem lampy zrobioną specjalnie na wyzwanie Kartkowe ABC . Do dekoracji dodałam również  moje ręcznie robione kwiatki w kolorze pudrowego, delikatnego różu. Jest też koronka , elementy do wycinania , motylki,  sznureczek ....i jak zawsze wiele innych dodatków. 

Tekturka shaker ,którą potuszowałam jest od Ani ze sklepu Przez Okienko

Zresztą co tu dużo pisać, zobaczcie sami😉





Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Kartkowe ABC 

***********************

AltairArt 



******************

Zielone Koty 

Mamy kwiatki ,zielone listki ,ptaszka oraz motylki 




Dziękuję ślicznie za odwiedziny i mam nadzieję, że kartka się  Wam podoba. 
Pozdrawiam  
Julia 



14 komentarzy:

  1. Przepiękna prac, naprawdę wyjątkowa 😍 dziękuję za udział w wyzwaniach Altair Art i kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudowna bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Uwielbiam taki styl. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i cieszę się że się podoba 🙂

      Usuń
  5. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna kartka! Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art i pozdrawiam :) Monika DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje I bardzo się ciesze,że się podoba

      Usuń
  7. śliczna kartka, pięknie wszystko ze sobą gra, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń