My fanpage

poniedziałek, 22 czerwca 2020

Z serii na ostatnią chwilę- kartka na 18 urodziny

Hej! Dzisiaj mam Wam do pokazania kartkę na 18 urodziny,  o którą zostałam poproszona na ostatnią chwilę, ale akurat miałam czas więc  podratowałam znajomą w potrzebie. Wam też się zdąża że ktoś potrzebuje kartki na już? Zgadzacie się? Ja czasem jak nie mam czasu to przerabiam już gotowe 😉 Miało być dziewczęco i kolorowo.

 Użyłam papierów  od AltairArt - Ever Dream, ( oprócz kawałka zielonego papieru) które idealnie mi się wpasowały. Na środku zrobiłam shakera z 18 z tekturki. Dodałam moje ręcznie robione kwiatki ,listki napis ,kilka chlapań i kartka na szybko gotowa 😊


Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania :

AltairArt




**************

MISZMASZ PAPIEROWY 



******************

Miłego i kreatywnego dnia kochani 😘

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka, wcale nie widać, że na ostatnią minutę :) - dziękuję, że bawisz się z nami na blogu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka :) Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę z ALtair Art, pozdrawiam Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń