My fanpage

środa, 24 czerwca 2020

New Baby Boy shutter card

Cześć! Dzisiaj  pokażę Wam kartkę, którą  zrobiłam na podstawie wczorajszego lajwa na grupie AltairArt prowadzonego przez Sylwie. Moja kartka jest dla mojej przyjaciółki, która jest już na tzw ostatnich nogach. Będą w środku jeszcze przyklejone życzenia, ale chciałbym aby były tylko widoczne dla rodziców, ze względu na ich historię będą one dość prywatne.
Już nie mogę się doczekać tego maleństwa, a oto karteczka





Do tej kartki użyłam papierów od AltairArt- Ever Dream- moich ulubionych , stempelka digi ze sklepu  Pasjonata , ramka z tekturki oraz moje foamiranowe kwiatki. 

Tutaj jest jeszcze filmik ,który pokazuje pełny efekt :



Kartkę zgłaszam  na następujące  wyzwania:

AltairArt 

Bo wszystkie urodziny zaczynają się od narodzin 😉



Scrapkowo.pl



EgoCraft



Dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkim miłego dnia 


12 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca! Dziękuję za udział w dziecięcym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca. Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo się cieszę, że się podoba

      Usuń
  4. Rewelacja, pięknie wszystko jest skomponowane, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna praca:)! pozdrawiam ciepło dziękując za udział w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza praca, dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń