My fanpage

piątek, 16 lipca 2021

Boksik na roczek z dinozaurami

 Hej!

Dzisiaj Wam pokażę Exploding Box na pierwsze urodziny dla kogoś specjalnego. 

Mały Arlo to syn naszego dobrego znajomego,  od kiedy się urodził rodzice zawsze wybierali mu jakieś dodatki bądź dekorację z dinozaurami. W sumie to nie wiem czemu ,ale chyba jest film albo bajka z dinozaurem o imieniu Arlo.

Już niedługo są jego pierwsze urodzinki ,więc postanowiłam,że zrobię właśnie mu taki box. Znalazłam idealną do tego kolekcje papierów od Fabrika Decoru  - Baby Dinos.

Na środku dałam tort wykonany z papieru ,który udekorowałam pasta strukturalna( jako lukier) i kuleczkami 3D ,które według mnie wyglądają trochę jako kamienie wapniowe ,które pasowały mi do dinozaurów. Jest też mech i jajka ( dinozaurów) Nie wiem ,czy moja koncepcja jest do końca zrozumiała 🙈🤣

Na wierzchu boxa jest bardzo kolorowo dzięki shakerowi i moim kolorowym kwiatom z foamiranu. 






Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie #105 z Gościem na blogu Rapakivi 

Bingo


Wybieram linię: Cekiny- coś żółtego- shaker box



Wyzwanie #67 na blogu Scrapkowo.pl 

Smacznego




Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia 

6 komentarzy:

  1. Bajkowy box,dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi-Aluu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słodko 🙂 Apetycznie i kolorowo 🙂 Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest pięknie;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piękności, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ się tu dzieje ... WOW!
    dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń