My fanpage

czwartek, 29 lipca 2021

Kartka shaker dla maluszka

 Cześć! 

Dzisiaj pokażę Wam karteczkę, którą zrobiłam z okazji narodzin maluszka. Jak się  domyślacie karteczka była robiona na szybko ,więc nie zdążyłam zrobić wielu fotek, tylko to co pokazałam klientce, ale jest też krótki filmik.


Miało być  ,, z błyskiem " dlatego zdecydowałam się zrobić kartkę w formie shakera. Papiery pochodzą od Paper Heaven z kolekcji Pierścień i róża , a grafika dzidziusia z digi stempla zakupinego na etsy. 

Kwiatki są ręcznie robione z foamiranu,a tekturkowe listki od Ani Przez okienko 

Oto zdjęcie i filmik poniżej




Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie na blogu Paper Heaven 

Anything goes with Paper Heaven papers




Wyzwanie na blogu ProjektScrap 2021

Sierpień- tekturka



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 😊

2 komentarze:

  1. Przecudna praca!!!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza praca i przepiękne kwiaty😊 dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven Papers

    OdpowiedzUsuń