My fanpage

niedziela, 25 lipca 2021

Zaczynam swój Journal

 Hej!

Prowadzicie już Art Journal?

 Ja zabieram się za niego od roku 🙈,ale nie miałam pojęcia jak zacząć.  Zasada ,,nie ma zasad" trochę mnie przeraziła, bo lubię tworzyć według jakiejś konkretnej koncepcji.

Gdy pojawiło się wyzwanie na blogu Art Piaskownica i zobaczyłam te różnorodne inspiracje postanowiłam, że też spróbuję. 

Nie miałam pomysłu na temat dopóki nie zobaczyłam tych baletnic z wycinanek od Craft O'clock. 

W głowie stworzyła mi się historia dziewczynki ,która marzyła by zostać baletnicą.

Ciekawe czy jej się udało?

Marzenia same się nie spełniają ,trzeba do tego dążyć. Wytrwałośc i ciężka praca zabiorą nas tam gdzie chcemy być ❤

Przepraszam, że dziś się troszkę rozpisałam😉, oto moja pierwsza strona Art Journala 







Pracę zgłaszam na następujące wyzwania :


Wyzwanie na blogu Art Piaskownica 

Art Journaling - terapia sztuką



Wyzwanie lipcowe na blogu SZUFLADA 

Otwórz szufladę w lipcu - słońce



Pozdrawiam serdecznie i przesyłam wam troszkę słonka ,choć na pewno go Wam nie brakuje.

6 komentarzy:

  1. Cudowny wpis! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie opowiedziana historia! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy mnie ogromnie, że nasze piaskownicowe prace zainspirowały Cię do stworzenia pierwszego wpisu w Art Journalu <3
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń