My fanpage

poniedziałek, 11 października 2021

Świąteczna bez kwiatków

 Hejka! 

Ostatnio mało tu bywam, mam teraz więcej obowiązków, a mniej czasu na scrapowanie. 

Kilka dni temu dostałam zamówienie na 20 kartek do koperty w tym 10 świątecznych.  Przyznam się szczerze, że akurat takich kartek robię bardzo mało i coraz gorzej mi się za nie zabiera 🙈

Ja lubię kartki z dużą ilością dodatków a przede wszystkim kwiatków, ale to już zauważyliście 😉

Gdy na blogu sklepu Paper Heaven   pojawiło się wyzwanie ,,Bez kwiatów " to pomyślałam, że czas przestać się mazać i wziąć do roboty. Ja bardzo lubię takie wyzwania bo dodają mi mobilizacji. 

Stworzyłam zatem pierwszą karteczkę, bardzo prostą, aby beż problemu zmieściła się do koperty. Użyłam kolekcji ,,Białe jak śnieg " od Paper Heaven papers. 

Na całość dałam troszkę pasty śniegowej, aby ją lekko przymrozić. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie nr 9 na blogu Paper Heaven 

,,Bez kwiatów "


Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia😊 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz