My fanpage

poniedziałek, 25 października 2021

Jesienny bukiecik

 Cześć!

Dzisiaj znowu jesienny projekt.

Tym razem przygotowałam bukiecik z kwiatkami i listkami z foamiranu. 

Listki są w różnych kolorach nie tylko dzięki różnym kolorom foamiranu, ale także tuszom. Kształ nadałam im za pomocą moldów do foamiranu. 

Kwiatki są również ręcznie robione z foamiranu.

Podstawka jest wykonana ze szklanego wieczka od słoika po kawie, który okleiłam sznurkami.

Do uzupełnienia użyłam jeszcze dodatki florystyczne, a całość posypałam brokatem.

Bardzo lubię nadawać drugie życie przedmiotom oraz recykling.







Pracę zgłaszam na następujące wyzwania 


Wyzwanie #13 na blogu Craft4You 

Moodboard

Produkty ze sklepu:

Tusz Distress czerwonyTusz Distress rudawyTusz Distress brązowy



Wyzwanie na blogu Klub Twórczych Mam 

Jesienna paleta kolorów




Wyzwanie październikowe na blogu Szuflada 

Multikolor




Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam dużo słoneczka i pozytywnej energii. 


3 komentarze:

  1. Pięknie witamy w zabawie Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jesienny bukiecik. Liście jak prawdziwe :) Dzieki, że bawisz się z nami w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń