My fanpage

sobota, 30 października 2021

Ozbobna latarenka

 Cześć!

Kogo jeszcze dopadła jesienna chandra?

Ja mam ostatnio takie nastroje, że nie chce mi się nawet tworzyć 😔

Mimo, że głowa pełna pomysłów to ciężko mi się skupić.

Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z projektem zimowym, one zawsze sprawiają mi radość. 

Latarenka jako dekoracja na bazie hdf od Artistiko. Papiery Mixed Media od Craft' Clock  z kolekcji Snowy Winterland.

Do dekoracji użyłam sztucznym świerk, moje ręcznie robione Poinsecje z foamiranu z wykrojnika Fiori , dodatki florystyczne, troszkę sizalu no i oczywiście sztuczny śnieg wymieszany z brokatem. 

Wstążka jest od Old Fashion Ribbons 






Pracę zgłaszam na wyzwanie Zielone Koty 

Przytulnie


Uwielbiam takie dekoracje że świeczkami na ponure jesienne lub zimowe wieczory i w domu orazu jest jakoś przytulniej ❤


Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłego weekendu. 

1 komentarz: