My fanpage

piątek, 25 czerwca 2021

Dla nauczyciela

 Hej! 

Dzisiaj przychodzę do Was z karteczką dla nauczyciela, w Anglii zakończenie roku jest dopiero w lipcu,więc jeszcze kilka karteczek będzie.

Do tej wykorzystałam papiery od Craft O'clock z kolekcji  Creative Reverie i jest ona zrobiona według mapki z jednego z blogów wyzwaniowych( link znajdziecie po zdjęciami). Mam nadzieję, że pasuje mimo, że jest w kwadracie 






Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie na blogu Kwiat Dolnośląski 

Wyzwanie czerwcowe - praca według mapki



Wybrałam mapkę kartkowa po lewej.

****

Wyzwanie z Gościem #104 na blogu Rapakivi 

Bingo


Wybrałam linię: napis ,tag i papierowa serwetka.

Miałam zrobić inną linię, ale pomyliłam budkę z klatką 🙈🤣

*****

Wyzwanie na blogu Kartkowe ABC 

L jak latające



Dziękuję za odwiedziny.

Miłego dnia kochani.

3 komentarze:

  1. Piękna kartka z kiviową tekturką:).Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi-made by Aluu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, delikatna i elegancka ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyszło - dziękuję za udział w wyzwani Rapakivi <3

    OdpowiedzUsuń