My fanpage

wtorek, 15 czerwca 2021

Komunijna w kwadracie

 Cześć!

Chyba jeszcze nie zrobiłam tylu kartek komunijnych co w tym sezonie, może dlatego że jest bardziej rozciągnięty tak mi się wydaje. 

Dzisiaj znowu karteczka Komunijna z papierów  ScrapAndMe, tym razem z kolekcji Especially for you.

Tekturka pochodzi od Magicznego Kociołka, a kwiatki są ręcznie robione z foamiranu jedwabnego 




Pracę zgłaszam na następujące wyzwania :


Wyzwanie #81 ScrapAndMe 

Z paletą barw



Wyzwanie na blogu Art Piaskownica 

KOLORY - kolory pastelowe



Wyzwanie Zielone Koty 

Tworzę bo kocham


Dla mnie scrapowanie jest formą terapi, choć nie każdy to rozumie 😉

Zaczęłam tworzyć, gdy byłam w dość ciężkim i stresującym dla mnie czasie i bardzo mi to pomagało poprostu zapomnieć na chwilę o problemach. Do tej pory tak jest, choć najbardziej relaksuje mnie robienie kwiatów do kartek. Dlatego przeglądając moje prace można zobaczyć że 90 % z nich ma kwiaty z foamiranu, bądź papieru. W dzisiejszych czasach każdy robi co może, aby nie zwariować, cieszmy się swoimi pasjami i rozwijajmy, rób my to co nas uszczęśliwia,bo życie jest tylko jedno 😘


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia 

4 komentarze:

  1. Piękna kartka ♥️ Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ,połączenie pasteli i "surowej" tekturki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy- made by Aluu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastele są idealne do prac komunijnych, bardzo delikatnie i elegancko wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń