My fanpage

poniedziałek, 28 czerwca 2021

Komunijny Exploding Box

 Cześć!

Mam nadzieję, że miło spędziliście weekend? Mój był dość intensywny muszę przyznać. 

Dzisiaj jest poniedziałek i dzień mojej kolejnej inspiracji dla sklepu Pasjonata. 

Tym razem zrobiłam Exploding Box ,na Komunię Świętą dla chłopca. Użyłam papierów PassionScrap a dokładnie niebieskiego arkusza Musical Spring.

Jest kilka różnych tekturek, kielich 3D i dłonie pochodzą od Crafty Moly a hostia z wieczka jest od Magicznego Kociołka. 

Kwiatki i różyczki są ręcznie robione z foamiranu,listki również. 











Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie czerwcowe na blogu Szuflada 

Bujamy w obłokach



Wyzwanie czerwcowe na blogu Paper Heaven 

Róże



Wyzwanie #69 na blogu Miszmasz Papierowy 

Dowolna praca z tekturką


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 😊

6 komentarzy:

  1. Jest śliczny. Dziękuje za wspólna zabawę w Paper Heaven. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pastelowy box ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny boksik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Miszmasz Papierowy". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń