My fanpage

środa, 22 kwietnia 2020

Czym jest miłość ? /What is Love ?

🇬🇧Hi Today I  Would like to show you slider card , its different and give us great effect. I couldn't decide if make Wedding or Anniversary card  so I left space for personalization
🇵🇱Hejka Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartke rozsuwaną ,( the slider card) która daje bardzo fajny efekt. Nie mogłam się zdecydować czy powinnam z niej zrobić kartkę na wesele czy rocznicę  więc zostawiłam miejsce na personalizacje.

🇬🇧I used papers from Craft o'clock - Greenery Charm collection and chipboard sentiment from I Kopka - wycinanki tekturowe
🇵🇱Użyłam papierów  z kolekcji  Craft o' Clock - Greenery Charm a tekturkowy napis od I Kropka Wycinanki tekturowe.

🇬🇧 Wings are cut from beermate using some old template and coloured with mixed media mostly from 13Art shop and those are  products I used from that shop
🇵🇱Skrzydła wyciełam z beermaty  używając jakiegoś starego wzoru i pokolorowałam mediami głównie  pochodzącymi  że sklepu 13 Art a to są produkty które użyłam

🇬🇧I would like to enter those craft challenges:
🇵🇱Swoją  pracę chciałabym zgłosić na następujące  wyzwania :

Pierwsze to wyzwanie organizowane przez sklep  CraftyMoly pt: Jeszcze w zielone Gramy, zainspirował mnie nie tylko kolor ale i tekst piosenki  więc  postanowiłam dodać  wam trochę  skrzydeł , mam nadzieję że mi sie udało  oto link do wyzwania  :
https://craftymoly.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-99-jeszcze-w-zielone-gramy.html?m=1
I banerek :

👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐

Kolejne wyzwanie organizowane  jest przez SZUFLADĘ pod bardzo fajnym pasujacym do sytuacji hasłem ,,skrzydła "
Oto link do wyzwania :

I banerek :


👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐

I ostatnie  już wyzwanie  należy  do Art Piaskownica  , ktorym należy użyć  elementów  ruchomych,  oto link :

I banerek:

👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐👐

🇬🇧Thank you very much for your visit
🇵🇱Dziękuję  bardzo za odwiedzenie mojego bloga i pozdrawiam 😘

5 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń