My fanpage

wtorek, 21 kwietnia 2020

Pudełeczko na biżuterię, podejście drugie

🇬🇧 Hello everyone, I will be honest with you I cant wait to show you this little jewellery box I finish last night. I am really happy with how it turn up as this is something new for me.
🇵🇱Cześć  Wam , będę szczera i przyznam się, że nie mogę się doczekać żeby  Wam pokazać to małe pudełeczko na biżuterię  lub inne małe  przedmioty , który skończyłam wczoraj  w nocy. Jestem bardzo zadowolona z efektu bo to całkiem coś nowego dla mnie

🇬🇧 I got inspired with craft challenge organised by ArtPiaskownice , who choose those 2 colours. I do absolutely love this combination so I decided to try it.
🇵🇱Zostałam zainspirowana przez jedno z wyzwań organizowanych  przez ArtPiaskownica, którzy wybrali właśnie  te dwa kolory. Odrazu się w nich zakochałam i wiedziałam , że muszę spróbować.


🇬🇧This is my second attempt to decorate this box  , while ago I was trying to create  jewellery box using DECOUPAGE but it didn't turn up very well , something was missing. So I decided to redo it . I left bit on this image I transferred from napkin and cover rest .
🇵🇱To jest moje drugie  podejście to udekorowania tego pudełeczka, już dawno temu próbowałam wykonać  szkatułkę, używając DECOUPAGE ale niestety nie byłam zadowolona z efektów,  czegoś mi brakowało. Więc  postanowiłam ja zrobić  jeszcze raz . Zostawiłam troszkę tego obrazka z serwetki i zakryć resztę.
🇬🇧The same box before /🇵🇱To samo pudełeczko przed

Moją pracę  zgłaszam na wcześniej wspomniane  wyzwanie  Art Piaskownica , oto link :

https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/04/koloroton-23-edycja-sponsorowana.html?m=1

I banerek:

🇬🇧Thank you for your visit and I hope you like it ,I would like to add this jewellery box will be donated for auction to raise money for our NHS
🇵🇱Dziękuję  za odwiedziny i mam nadzieję  że  Wam się podoba, chciałam tylko dodać, że ta szkatułka będzie przekazana na aukcję charytatywną dla NHS , czyli angielski  odpowiednik NFZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz