My fanpage

niedziela, 19 kwietnia 2020

Już po Wielkanocy

Hejka , już dawno po Wielkanocy a ja jeszcze zrobiłam jedną karteczkę specjalnie według mapki na wyzwanie DIY, no cóż przyda się  na następny rok , a o to moja karteczka


Do tej karteczki użyłam papierów od P13 z kolekcji Four Seasons

 Obie tekturki zarówno  jajko i napis pochodzą  od firmy I Kropka, a kwiatki są  ręcznie robione z foamiranu
Pobawiłam się  również  trochę mediami dodając kuleczki 3D pomalowane lekko różowa farbą akrylową z połyskiem 

Karteczkę zgłaszam na następujące  wyzwania:

Pierwsze to oczywiście  według mapki , która za chwilę wam pokaże pochodzi od DIY- Zrób  to sam 
Oto link:

Oto banerek : 

A to mapka :

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
I kolejne wyzwanie pochodzi  od EgoCraft pt Wielkanocne Jaja, oto link 

I banerek:


⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Muszę  przyznać  że dziwnie się robi kartki tzw po ,ale mam nadzieję że  było warto i Wam się spodobało. 
Dziękuję za odwiedziny i Pozdrawiam  gorąco. 

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Dziekuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dziękuję, że bawisz się z DIY PAPIEROWO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana karteczka.Delikatna.Dziękuję za udzial w zabawie DIY PAPIEROWO.DT Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka :) Dziękuję za udział w zabawie PAPIEROWO Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń