My fanpage

środa, 26 sierpnia 2020

Bajeczny tag

Hej! Dzisiaj pokaże Wam mój nowy bajeczny tag.
Zrobiłam go z myslą o dwóch wyzwaniach ,które spróbowałam połączyć.
 Mam nadzieję, że mi się udało.

Do zrobienia tła użyłam farb o rożnych kolorach od różowego  do zielonego i je zblendowałam.
Wróżka i chmurki są z tekturek, balonik metalowy ,a ziemia z mchu pomalowanego farbami.







Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


Świat Pasji- wyzwanie #26
Gradient

#wyzwanieswiatpasji




Wyzwanie Tagowe ABC


Pozdrawiam serdecznie 
Julia 



13 komentarzy:

  1. Bajka!Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny tag :)
    /DT Skarbnica Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny tag z gradientowo-nocnym tłem :>
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam,
    Aga Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawdę bajecznie piękny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świat Pasji.
    Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt gradientu, do tego baśniowy temat i wychodzi cudna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość prezentuje się bardzo dobrze;) Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra pomysł z tym malowanym mchem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tagowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny tag, dziękuję za udział w zabawie na blogu Tagowe ABC

    OdpowiedzUsuń