My fanpage

wtorek, 18 sierpnia 2020

Słoneczniki dla Mamy

Witajcie  kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z kartką dla Mamy ze słonecznikami w formie DL. Mimo,że użyłam do niej papierów jesiennych to kartka jest w kolorach późnego lata ( a przynajmniej mam taką nadzieję 😉)Zrobiłam dość bogatą kompozycję w formie bukieciku ze słoneczników. Tło wyeksponowałam pastą strukturalną nałożoną przez maskę ,a następnie spryskałam mgiełkami.  Elementami dekoracyjnymi są też  motylki , tekturka Przez  Okienko,  trochę mchu ,listków, wygnieciona serwetka i kilka chlapań. Mam nadzieję, że Wam się spodoba




Kartkę zgłaszam  na następujące wyzwania:


Wyzwanie #56 Scrapkowo.pl
Maki,chabry,słoneczniki



********

Kartkowe ABC 

*********

Wyzwanie na grupie inspiracyjnej Przez Okienko 



Dziękuję za odwiedziny i usłyszenia  wkrótce 😉

8 komentarzy:

  1. Piękna kartka 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, słonecznikowa praca! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kompozycja;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te słoneczniki :)
    Dziękuję za udział w zabawie Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC i Przez Okienko 😉 Pozdrawiam Patrycja 😁

    OdpowiedzUsuń