My fanpage

niedziela, 30 sierpnia 2020

Pudełeczko na czekoladki

Cześć!
Ostatnio mam mało czasu na tworzenie ,bo wiadomo koniec wakacji ,początek roku szkolnego i trzeba przygotować dzieciaki. 
W tym czasie dużo moich znajomych ma urodziny i próbuje każdemu z nich coś przygotować. 

Oto moje mediowane pudełko na czekoladki,które zrobiłam dla chrzestnej mojej córci. 

Specjalnie pod wyzwanie ArtPiaskownica wybrałam kolory miedziany i zielony. Kwiatki są ręcznie robione z papieru , są też zębatki, trochę mchu i kuleczki 3D.







Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Art Paskownica - KoloroTON #27



Miłego i pogodnego weekendu kochani 😘

8 komentarzy:

  1. Zapachniało jesienią :) Piękne pudełko :)
    /DT Skarbnica Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne pudełko. Rewelacyjne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję🙂 już zostało doręczone i solenizantce również się podobało

      Usuń
  3. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pudełeczko! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń