My fanpage

środa, 5 sierpnia 2020

Tropikalny Album

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać album wakacyjny ,który zrobiłam od podstaw sama. Było to dla mnie wyzwanie bo to jest w zasadzie pierwszy album ,który jest skończony i czeka tylko na zdjęcia. Wcześniej robiłam bazę, z której nie byłam w pełni zadowolona i się poddawałam  albo zostawiałam z myślą  dokończenia go. Tym razem  się  udało od początku do końca   HURRAAA!😉

Użyłam papierów od Laserowe  Love  z kolekcji - Vintage Tropical Island 

I tekturek  Przez Okienko












Mój albumik zgłaszam na następujące wyzwania:



Wyzwanie #12 TEKTURKOWO 




**************
Wyzwanie #59 od A do Zet 




************
Wyzwanie Zielone Koty




Dziękuję bardzo za odwiedziny i życzę miłego dnia kochani 😊




9 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca :-) Albumik dopracowany w każdy calu - miło się go ogląda :-) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowa, DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, długo się zbierałam żeby zrobić wkoncu album więc cieszę się, że się podoba 😊

      Usuń
  2. Uroczy, wakacyjny albumik. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu "Od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, kolorowy i słoneczny album 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Super album, taki dopracowany i przemyślany. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny album, super kolorystyka i dodatki. Będzie świetnym miejscem na zamieszczenie wspomnień z wakacji. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet:) Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu! Tekturkowo DT :)

    OdpowiedzUsuń