My fanpage

czwartek, 13 sierpnia 2020

Rubinowa rocznica ślubu

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z kartką na 40 rocznicę ślubu ,czyli tzw rubinowe gody. Miała to być kartka z kolorem ciemnej czerwieni, bogatą kompozycją kwiatową  oraz w formacie A5. Użyłam papierów od AltairArt  z kolekcji  Nightfall, które wygrałam w wyzwaniu The Scrappy  Sketches. Pod te papiery przygotowałam też moje czerwone różyczki z papieru. Pierwszy raz je robiłam, więc nie są idealne ,ale nie miałam żadnych innych w tym kolorze. Do kartki zrobiłam pudełeczko. Moja klientka była zachwycona ,mam nadzieję, że jej rodzice również  będą. 





Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:


Paper Card - wyzwanie #1
Kwiaty




Dziękuję bardzo za odwiedziny 
Pozdrawiam 
Julia 



7 komentarzy:

  1. Stonowana i ładna kolorystycznie karteczka. Na pewno zyska uznanie jubilatów. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka na piękną okazję! Dzięki za wspólną zabawę! Ola DT Paper Card

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam pracę włożoną w stworzenie tej kartki. Kwiaty są śliczne!
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card :)

    OdpowiedzUsuń