My fanpage

piątek, 19 marca 2021

Box na chrzciny

 Cześć!

U mnie dzisiaj znowu boksik,ale tym razem na Chrzest Święty od matki chrzestenej. Kolorystyka miała być dziewczęca ale nie za różowa, dlatego wybrałam kolekcje papierów Especially for you od ScrapAndMe.

Piękna kolorystyka przygaszonego różu bardzo przypadła klientce do gustu. Zrobiłam również kwiaty specjalnie do tej kolekcji. 

W środku pudełeczka jest tekturka 3D w postaci chrzcielnicy oraz szatka. Obie tekturki pochodzą od Crafty Moly

Do góry i na dole są życzenia od Fabryki Życzeń,  po lewej stronie zdjęcia, a po prawej kieszonka na pieniądze.








Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie #78 ScrapAndMe

BINGO


Wybrałam linię:
Wstążka-tekturka- perełki 



Wyzwanie #66 na blogu Miszmasz Papierowy 

Z napisem i tekturką



Wyzwanie marcowe Paper Heaven 

Bingo

Wybrałam linię: Róże-koronka-perełki

Życzę Wam miłego i spokojnego  wieczoru 

5 komentarzy:

  1. piękny, delikatny box :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cudeńko, a te kwiaty przecudne❤️ Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven Papers

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały exploding box ♥️ Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, bardzo delikatny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń