My fanpage

wtorek, 9 marca 2021

Wianeczek wielkanocny w pastelowych kolorach

 Hejka! 

U mnie na blogu zrobiło się dość wiosennie. Nadal nie mogę się zabrać za kartki wielkanocne🙈 ,ale naszła mnie chęć żeby zrobić wianeczek wiosenno - wielkanocny. 

Użyłam gotowego plecionego kółeczka i zawieszki zajączka wyszytego z materiału.

Do kompozycji kwiatowej wykorzystałam moje ręcznie robione różyczki z foamiranu jedwabnego, listki ,gałązki  i inne dodatki florystyczne, trochę mchu i drobnych nakrapianych jajeczek i biały lniany sznureczek. Całość delikatnie pochlapałam na biało i posypałam bezbarwnym brokatem, aby dodać trochę blasku. 





Swoją pracę zgłaszam na następujące wyzwania:



Wyzwanie marcowe Świry Rękodzieła 

Zapach wiosny



Wyzwanie #63 Scrapkowo.pl

Gałązka



Wyzwanie na blogu  Kwiat Dolnośląski

Wiosenna Fauna



Dziękuję za odwiedziny 

Pozdrawiam  

Julia 😊

7 komentarzy:

  1. Piękny wianek;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, super wszystko dopracowane! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wianek, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny wianuszek, świetne kwiatuchy :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianuszek1 I ten zajączek jaki fajny! Brawo! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świrów Rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie technik :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń