My fanpage

czwartek, 18 marca 2021

Czekoladownik z przesłaniem

 Witajcie ! 

Dzisiaj chciałbym Wam pokazać czekoladownik ,który zrobiłam zainspirowana wczorajszym lajwem na stronie Magicznego Kociołka. 

Dawno nie robiłam żadnego czekoladownika,więc była okazja a bardzo spodobał mi się pomysł z takim prostym pozytywnym przesłaniem, bo pasuje on na każdą okazję. 

Użyłam papierów PassionScrap z najnowszej kolekcji Another Place i tekturek z Magicznego Kociołka specjalnie zrobionych do tej kolekcji. Uwielbiam ta kolekcję jest trochę w stylu Vintage 😉

Bazę wykonałam sama, różyczkę z foamiranu  również 





Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie marcowe na blogu Paper Heaven 

BINGO

Wybrałam linię: Róże-chlapania - serce


Dziękuję za odwiedziny 


1 komentarz:

  1. Patrzę na ten czekoladownik i idę po swoją czekoladę bo te kolorki mnie rozochociły :D Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Paper heaven!

    OdpowiedzUsuń