My fanpage

niedziela, 21 marca 2021

Pierwsze wielkanocne

 Hej!

Ja w tym roku miałam jakoś problem ,aby zabrać się za kartki Wielkonocne. Zawsze była wymówka, a to nie mogłam znaleźć odpowiedniego papieru ,a to tekturek, potem nie miałam kwiatków...

Wymówki poszły na bok i kupiłam zestaw papierów Wielkanocnych w formie digital od SWS, tekturki miałam z tamtego roku od Magiczny Kociołek, a żonkile zrobiłam ręcznie z foamiranu bez użycia foamiranu.  Postanowiłam że kartki będą dość proste i wyjątkowo w rozmiarze A6 - dlatego wykorzystałam bazy od Rapakivi. 

Tak więc powstał pierwszy zestaw ,który poleci do mojej rodziny w Polsce




Kartki zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie na blogu Szuflada - Otwórz szufladę w marcu 

Zwiastuny wiosny



Dziękuję za odwiedziny 😊





1 komentarz: