My fanpage

piątek, 5 marca 2021

W czerwieni z przesłaniem

 Hejka! 

Znów powracam i będę nadrabiać posty. Dzisiaj zapraszam Was na karteczkę w formie A6 na czerwonej bazie i pudełeczku od Rapakivi

Oczywiście okazało się,że nie mam żadnego czerwonego papieru ,który by pasował mi do grafiki, oprócz świątecznego arkusza od PassionScrap  z kolekcji Magic  Winter 

Kartka zawiera pozytywne przesłanie pasujące pod grafikę, ale mimo wszystko nada się wiele okazji lub nawet bez okazji.

 Do dekoracji użyłam kwiatków robionych z czerwonego papier,listków,koronki,czerwonej siateczki, trochę drobnych cekinów i chlapań 






Pracę zgłaszam na następce wyzwania:


Wyzwanie #100  Rapakivi 

Wyzwanie z gościem #100 - Bingo

Wybieram linie : wstążka i koronka -papierowe kwiaty - cekiny lub brokat 



Tworzę w jedynym kolorze 

C jak czerwony


Wyzwanie #109 -Crafty Moly

Być kobietą- Serce kobiety jest niezgłębioną tajemnicą


Życze spokojnego wieczoru i reszty weekendu.

8 komentarzy:

  1. Ciekawa odsłona :) powodzenia w wyzwaniu, Anita DT Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie zbudowałaś kompozycję wokół grafiki. Motto mam niesamowity przekaz :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK – DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
  3. jest moc! dziękuję za udział w setnym wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdraszczam ogarnięcia czerwieni, ja ciągle się jej boję w tak dużej ilości. Dziekuję za zabawę z "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca, dziękuję za udziel w wyzwaniu TwJK, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK, DT Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kompozycja, jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń