My fanpage

czwartek, 14 maja 2020

Kartka dla mamy w kolorach 艂膮ki

Witam馃槈 Zbli偶a si臋 Dzie艅  Mamy   wi臋c poka偶e Wam dzisiaj jeszcze jedn膮 propozycj臋 kartki na t膮 okazj臋. Ja pochodz臋 z ma艂ej wioski i ta kolorystyka bardzo przypomina mi 艂膮k臋  tu偶 za domem ,uwielbiam po艂膮czenie fioletu i zieleni i zawsze kojarzy mi si臋 to z dzieci艅stwem. Moja mama zawsze mia艂a i nadal ma bratki w ogr贸dku , jest te偶 drzewo bzu przed domem. Niestety w tym roku nie jest mi pisane zobaczy膰 wiosny w stronach rodzinnych, z powodu pandemi 馃槖,ale mog臋  przynajmniej powspomina膰. 

U偶ylam nowych papier贸w Craft o'clock- Creative Reverie oraz element贸w  do wycinania ,zdj臋cia w stylu vintage r贸wnie偶 od Craft o'clock, znajdzie si臋 r贸wnie偶 tekturka , listki z koronki, kwiatek z foamiranu i troszk臋 medi贸w 



Kartk臋  zg艂aszam na  nast臋puj膮ce wyzwania:


CraftyMoly
Oto banerek: 



Oto banerek :


Dzi臋kuj臋  bardzo za  odwiedziny  na moim blogu , zapraszam ponownie i 偶ycz臋  pi臋knego s艂onecznego dnia 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo mi mi艂o , 偶e Ci si臋 podoba 馃槝

      Usu艅
  2. Ka偶da mama by艂aby zachwycona:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋kna kartka!!! Cudowne po艂膮czenie kolorystyczne! Mnie fiolet z zieleni膮 zawsze kojarzy si臋 z 艂ubinem, kt贸ry r贸s艂 w ogr贸dku prababci :). Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w Wyzwaniu Szuflady :).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj 艂ubin te偶 pami臋tam 馃槏 dzi臋kuj臋 bardzo i pozdrawiam serdecznie 馃槝

      Usu艅
  4. Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w wyzwaniu DT CraftyMoly :)

    OdpowiedzUsu艅