My fanpage

pi膮tek, 1 maja 2020

SPRING- Taka wiosenna dawka energii

馃嚞馃嚙Hello everyone. I hope my new card will cheer you up today. I love Spring Time  when everything is waking up and bringing some colours in our life.
馃嚨馃嚤Witam wszystkich. Mam nadziej臋  , 偶e moja nowa kartka troch臋  Was rozpogodzi dzisiaj .Ja uwielbiam wiosn臋  , kiedy wszystko budzi si臋 do 偶ycia a nasze 偶ycie dzi臋ki  temu nabiera kolor贸w



馃嚞馃嚙I  used papers Magiczna  Kartka- Kwiatowy Czar ( link underneath) and I made my own foamiran flowers to  match the papers , also some stencil and structure paste in green colour, few mist sprays and chipboard  sentiment coloured with yellow embrossing powder.
馃嚨馃嚤U偶y艂am papier贸w Magiczna Kartka - kwiatowy czar, do kt贸rych podam link i zrobi艂am moje foamiranowe kwiatki tak ,aby pasowa艂y do papieru, ale tak偶e pasty strukturalnej  w zielonym kolorze odbitej przez mask臋, kilku mgie艂ek oraz napisu z tekturki zabawionym 偶贸艂tym proszkiem do embrossingu

Some of the products I used :




馃嚞馃嚙 I would like to enter following craft challenges :
馃嚨馃嚤 Chcia艂abym zg艂osi膰  moja prac臋 na nast臋puj膮ce wyzwania: 


Kartkowe  ABC  - H jak hulaj dusza , oto link do wyzwania : 

I banerek :
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

I kolejne wyzwanie jest to wyzeanie cykliczne  organizowane jest przez Klub Tw贸rczych  Mam , mia艂o by膰  optymistycznie  we wiosennych kolorach , oto link :

I banerek:

☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

No i ostatnie wyzwanie organizowane przez sklep miszmasz papierowy pt dowolna praca z tekturk膮 ( w tym przypadku jest to napis)oto link do wyzwania:

I banerek :
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

馃嚞馃嚙Thank you for visiting my blog
馃嚨馃嚤 Dzi臋kuj臋  za odwiedziny na moim blogu 


17 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywna i optymistyczna kompozycja :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Dzi臋kuje bardzo mi milo ze sie podoba

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Pi臋kna wiosenna praca. Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w wyzwaniu Kartkowego ABC. Pozdrawiam 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pe艂na energii karteczka...kwiatki s膮 rewelacyjne...
    Dzi臋ki za wsp贸ln膮 zabaw臋 w KTM.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Cudna, optymistyczna karteczka! Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w wyzwaniu Klubu Tw贸rczych Mam

    OdpowiedzUsu艅
  7. Wooow cudna karteczka!
    Dzi臋kuj臋 za wsp贸ln膮 zabaw臋 w KTM :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢liczna, w takich przyjemnych, s艂onecznych kolorach :)
    Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo,偶e sie podoba 馃槉 Pozdrawiam

      Usu艅
  9. 艢liczna, optymistyczna kartka:) Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A dzi臋kuj臋, troch臋 zaszala艂am z kolorami w ko艅cu jest wiosna 馃槉

      Usu艅
  10. Cudna, wiosenno-letnia (to przez te kolory:) karteczka! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dzi臋kuj臋 za udzia艂 w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsu艅