My fanpage

sobota, 9 maja 2020

Leśna wróżka -część druga

🇵🇱Hej kochani dzisiaj pokaże Wam druga pracę z cyklu Leśna Wróżka. Zazwyczaj nie kopiuje swoich poprzednich prac , ale jeśli  ktoś poprosi mogę zrobić podobne . Moja pierwsza dekoracja poszła na urodziny do mojej koleżanki, ale jej mamie się tak podobało że  zostałam poproszona o zrobienie drugiego na dzień mamy. Na samym końcu pokaże  obie pracę  jakby ktoś nie widział pierwszej .
🇬🇧Hi my dear, Today I would like to show you a second piece of my Forest Fairy work. Usually I don't copy even my own work but if someone ask I can make similar. First piece went to my friend on her birthday, and her mum like it so much I been ask to make one for her on Mother's Day. On the end of this post I will show you both pieces together just in case you haven't see the first one .




🇬🇧Products I used  from Scrapek.pl  shop
🇵🇱Produkty ,które użyłam ze sklepu  Scrapek.pl:
Proszek 3D drobnyKulki drobneKulki średnieŻel medium heavy

🇬🇧 Just like I promised those two pieces together🇵🇱Tak jak obiecałam obie prace razem :

🇬🇧I Would  like to enter following craft challenges
🇵🇱Pracę chciałbym zgłosić na następujące wyzwania: 


Pierwsze organizowane przez Scrapek.pl  Wyzwanie #87 -Leśne sprawy
Moje leśne wróżki jest ciężko zobaczyć bo pokazują się tylko w nocy, a czy istnieją?to już tylko zależy od tego w co wierzymy 
 oto banerek :



🇵🇱Ponieważ  jest to również prezent dla mamy to zgłaszam na kolejne wyzwanie :
Oto banerek:

🇬🇧Thank  You for visiting  my blog , have a good weekend
🇵🇱 Dziękuje za odwiedziny mojego bloga i życzę  miłego  weekendu 

4 komentarze:

  1. Śliczne są te drzwiczki. Uwielbiam takie magiczne klimaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa, magiczna praca. Dziękuję za udział w Leśnym wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczna praca, świetne te wszystkie faktury i kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło! Bardzo magiczny klimat stworzyłaś 💚 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń