My fanpage

poniedziałek, 25 maja 2020

TY + JA = WSZYSTKO

Witam! Dzisiaj  mam dla Was kartkę  z najnowszej ,przepięknej kolekcji papierów ScrapAndMe-Amidst The Roses .Te papiery są  tak śliczne że nie mogłam się doczekać żeby je pociąć.  Zrobiłam też pasujące do nich różyczki z foamiranu.


Do zrobienia tej kartki użyłam m.in: gotowej bazy i pudełka  od Rapakivi , elementów do wycinania z tej samej kolekcji papierów,wstążki,  foremek z lekkiej masy pomalowanych farbami( serduszko i ptaszki)  perełek,elementy dekoracyjnych do kwiatków .



Kartkę chciałabym zgłosić na następujące wyzwania: 

Wyzwanie ScrapAndMe
Oto banerek :


Wyzwanie Rapakivi 

Papier w paski - kwiatki z foamiranu- wstążka 
Baza i pudełeczko oraz klej Magic , którego  użyłam pochodzą ze sklepu Rapakivi 


Wyzwanie Zielone Koty 


Dziękuję za odwiedziny  i życzę miłego dnia 😊


1 komentarz:

  1. Bardzo ładna kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń