My fanpage

poniedziałek, 4 maja 2020

Pierwsze LO - Vintage style

Hej witam Wam ,wracamy do normalności po międzynarodowych dniu Scrapbppkingu
 Było tyle wyzwań i lajwów  że  nie wiedziałam co pierwsze oglądać i w sumie aż tak dużo nie obejrzałam ani nie zrobiłam bo dzieci przeszkadzały. Jak już wiecie ostatnio zabieram się  za  media ,więc postanowiłam spróbować zrobić mój pierwszy LO zainspirowana właśnie lajwami,a oto moje wypociny:

Papier, farbki , stemple ,maski , żele,tusze , pyłki .....(pochodzą  od 13 arts ) jest tu praktycznie wszystko bo jak ja zacznę to nie umiem przestać 🤣 , elementy  do wycinania tj zegary , motylki pochodzą z kolekcji Mysterious Garden- AltairArt

Swoją  pracę zgłaszam na następujące  wyzwania:

AltairArt  - style w Scrapbookingu- w tej pracy połączyłam dwa style mixed media i vintage , oto link:
http://www.altairart.pl/2020/05/dzien-scrapbookingu-style-w.html?m=1

Oto banerek:

I kolejne wyzwanie organizowane  jest przez 13 Arts pt Moodboard

Ostatnie wyzwanie w których biorę udział:
Scrapbookingshop.pl- wyzwanie kolorystyczne
 Oto banerek :


Dziękuję  bardzo  za odwiedziny,mam nadzieję, że nie jest tak źle na pierwszy raz 😉pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny scrap, niesamowicie nastrojowy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń