My fanpage

piątek, 15 maja 2020

W głębinach oceanu ...

Hej kochani 😊 Jak wiecie wakacje odwołane w tym roku. Nie jest nam dane poleżeć  na plaży i popatrzeć na widok morza  czy oceanu. Postanowiłam zrobić coś na pocieszenie. Nie wiem jak Was ale mnie szum fal bardzo uspokaja i relaksuje. Zrobiłam więc  dekoracje w pięknych odcieniach turkusu ,który jest równie kojący. Ta dekoracja ma być przypomnienie,  że pandemia kiedyś się skończy, wszystko wróci do normy i znów  będziemy mogli  robić to, co nam sprawia przyjemność ,ale teraz  najważniejsze że nasze ukochane osoby są bezpieczne  z nami.

Jako bazę użyłam serca i syrenki mdf , dodałam prawdziwe muszelki ,które  przywiozłam  z teneryf , jest też  sznurek, perełki, kuleczki i proszek 3D....oraz inne skarby oceanu 😉 Wszystko pomalowałam  farbami i tuszami w odcieniu  turkusu,  napis  jest ze stempla.


Tłumaczenie napisu:
,,Przepłynąłbym dla Ciebie ocean"


Swoją  pracę  zgłaszam na następujące  wyzwania:


Tworzę  w jednym kolorze -
Oto banerek:


Oraz wyzwanie ze sklepu Zielone Koty -
Coś optymistycznego
Oto banerek :

Dziękuję  za odwiedziny i życzę tylko pozytywnych myśli 😘

3 komentarze:

  1. Świetna kompozycja i kolory :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne turkusy :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze.

    OdpowiedzUsuń