My fanpage

środa, 15 lipca 2020

Lato w stylu retro

Cześć! 
Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia mojej kartki z elementami morskimi w stylu retro. Znalazłam w domu jakieś skrawki papieru ,który kupiłam kilka lat temu. Tło pomediowałam używając maski i pasty strukturalnej, pokolorowałam farbami i mgiełkami , dodałam kuleczki 3D , pomalowane tekturki oraz grafikę i wycinanki z papieru .





Kartkę zgłaszam na następujące  wyzwania:


ArtPiaskownica 




Kartkowe ABC 


FABRYKA WENY
Podróże małe i duże



Dziękuję ślicznie za odwiedziny i życzę miłego dnia

8 komentarzy:

  1. Poczułam się jak nad morzem 💙 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna morska praca 😁 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 😉 Pozdrawiam Patrycja 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :) Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się że się podoba

      Usuń
  4. Świetna praca:) dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super retro klimat.Dziękuję za zabawę z Art-Piaskownicą.

    OdpowiedzUsuń