My fanpage

sobota, 18 lipca 2020

Na skrzydłach motyla

Hej dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój album w kształcie skrzydeł motyla. Album nie jest duży bo nie mam sporo zdjęć z okresu ciąży( wtedy nie chciałam zdjęć, a dziś tego żałuję😒 ) w środku będzie kilka zdjęć i wspomnienia z czasów ciąży.

Czemu motyl ? Ponieważ była to ciąża bliźniacza to skrzydełkami są maluszki które łączą naszą całą trójkę w pięknego motylka 

Jestem nowa w robieniu albumów ,jest to w zasadzie mój pierwszy i nie było łatwo bo wszystko wycinałam ręcznie, ale było  warto . Papiery pochodzą z kolekcji AltairArt - Spring blossoms 






Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


AltairArt
Wyzwanie-kolory lata



************


EgoCraft

Tekturek jest wiele,ale są one pomalowane : napisy ,serduszko a także ubranko dziecięce na samej górze i mały smoczek.



Dziękuję ślicznie za odwiedziny i życzę udanego weekendu 





9 komentarzy:

  1. Piękny 🦋🦋🦋 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten motyli album. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna parca. dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, nietuzinkowa praca, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń