My fanpage

wtorek, 14 lipca 2020

Moje pierwsze ATC - żywioły kobiece

Hej! Wiecie, że  ja jeszcze nigdy nie robiłam kart ATC ? ....aż  do teraz 😉 A wszystko dzięki nowemu wyzwaniu na blogu ArtPiaskownica, bardzo spodobał mi się temat związany z 4 żywiołami i kobietą, a więc zmobilizowałam się i są  :


Każda karta i każdy żywioł opisuje cechę charakteru kobiety  ,która mi się z nimi kojarzy :

Gorącą i ognista jak OGIEŃ 

Piękna jak ZIEMIA

Niezastąpiona jak POWIETRZE 

Nieprzewidywalna  jak WODA



Który żywioł najlepiej pasuje do Ciebie?😉



*******

Pracę zgłaszam na wyzwanie :


ArtPiaskownica 



Mam nadzieję, że podoba Wam się moja interpretacja tematu ja na pewno jeszcze zrobię karty ATC w przyszłości.  Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny 

7 komentarzy:

  1. Wow!!! Jakie super Ci wyszły. Ściskam :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ATC :) Super, że skusiłaś się na nowe wyzwanie :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że spróbowałam i chyba skuszę się na nowe 😉

      Usuń