My fanpage

środa, 1 lipca 2020

Wakacyjne wspomnienia- LO

 Cześć! Jedziecie w tym roku na wakacje? Ja niestety nie ,bo moje plany pokrzyżowała pandemia, dlatego na pocieszenie stworzyłam sobie wakacyjne wspomnienie w formie LO, który jest również inspiracja do nowego wyzwania DIY- Podróże


Wszystko zrobiłam sama pod podstaw, jako bazy użyłam tektury, a tło jest zrobione z mediów, pasty strukturalnej , kuleczek i piasku 3D , pokruszonych elementów, które dają efekt kamieni oraz zwykły piasek z piaskownicy.


Wszystko pomalowałam farbami i zostawiłam do wyschnięcia na dobę. Czy zastanawiacie się czemu piaski są  tak ciemne? Dlatego że jest to plaża ma teneryfach, które charakteryzują ciemne ,czasem wręcz czarne piaski, które są pochodzenia wulkanicznego.

 Do dekoracji użyłam tekturek (panel, napis Love, literki aparat fotograficzny  i stópki) zdjęcia oraz pofarbowanej gazy . Wszystko przykleiłam w ramkę i powiesiłam na ścianę, aby przypominało mi o pięknych chwilach .


Pracę zgłaszam na wyzwania:

TEKTURKOWO


Szuflada 



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia
Julia



5 komentarzy:

  1. Super wakacyjne LO! :) Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Klaudia DT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetna praca, ten kawałek morza z brzegiem plaży robi niesamowity klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - marlena DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ,cieszę się ,że się podoba 😊

      Usuń
  3. Piękną Teneryfę to odwzorowałaś! Jeśli nie można wybrać się tam w realu, to przynajmniej na pięknym wspomnieniu!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń