My fanpage

środa, 29 lipca 2020

,,w oczach tkwi siła duszy"

,,w oczach tkwi siła duszy "

Paulo Coelho
(Alchemik)


Witam! Dzisiaj będzie troszkę refleksyjne 😉. Na blogu Tagowe ABC pojawiło się wyzwanie A jak Alfabet/Alchemia. Można wybrać jeden temat lub je połączyć.Oto moje przemyślenia i interpretacja tematu:

Alfabet -to oczywiście litery, czyli tekst, książka, a co za tym idzie ? Wiedza.  W dzisiejszych czasach coraz mniej osób czyta książki, wszystko jest związane z elektroniką i mediami a szkoda bo żeby poznać świat trzeba najpierw poznać samego siebie. Media zabierają nam to , tworząc w naszych głowach wizerunki kim mamy być i czego potrzebujemy. Jest to smutne ,ale prawdziwe. Czemu coraz więcej młodych ludzi popada w depresję,  nałogi a nawet popełnia samobójstwa ? Bo są zagubie w naszej rzeczywistości,  nie mają poczucia własnej wartości i nie wiedzą kim są i kim chcą  być. 😔

Klucze - co jest kluczem do naszego szczęścia? Na to pytanie sami musimy znaleźć odpowiedzieć zaglądając w głąb naszego serca.

Oko- i tutaj pasuje właśnie cytat który dodałam wyżej. Oczy nie są  tylko po to by patrzeć na rzeczy zewnętrzne, czasem trzeba spojrzeć nie tylko w swoją duszę ale także kogoś,  zatrzymać się, wysłuchać. 

Understand - czyli zrozumieć kim jestem i kim chce być, co chce w życiu robić żeby żyć w zgodzie z samym sobą. 

Zegar - czas,którego nie da się zatrzymać bądź cofnąć, więc trzeba żyć teraz!

Kwiatki- piękno, które jest wokół nas a o którym tak często zapominamy .


Mam nadzieję że nie zanudziłam Was za bardzo . A oto zdjęcia:



Pracę zgłaszam na wyzwanie 

Tagowe ABC 


Ciekawa jestem Waszych przemyśleń o życiu codziennym i tym co się dzieję wokół Nas. 

Pozdrawiam serdecznie 
Trzymajcie się 
Julia

8 komentarzy: