My fanpage

czwartek, 23 lipca 2020

Muzyczna kartka

Cześć! Dzisiaj zaprezentuje Wam kartkę muzyczną,na którą pomysł miałam już jakiś czas temu,kiedy zobaczyłam gdzieś ten napis ,,Where words fail music speaks" czyli ,,gdzie słowa zawodzą, muzyka przemawia". Bardzo mi się ten napis podoba bo jest optymistyczny i podnoszący na duchu. Pamiętajmy, że muzyka często potrafi  być ukojeniem dla duszy.

Wykorzystałam papier od 13 Arts- Aria Story ,tekturką pięciolini  i listki są od Przez Okienko - Ania Szajda,  tekturka gramofon od I kropka- wycinanki tekturowe. Kwiatki są ręcznie robione z foamiranu.







Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:



Wyzwanie z gościem Rapakivi 

Wybrałam :
  żółty kolor- kropeczki- przeszycia


********

Wyzwanie Tworzę w jednym kolorze 


********

Wyzwanie Kartkowe ABC 

Dziękuję za odwiedziny ,
Pozdrawiam 
Julia 

10 komentarzy:

  1. Taka klimatyczna kartka i świetny napis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC i Rapakivi 😁 Pozdrawiam Patrycja 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. aż tu słychać dźwięki muzyki - dziekuję za wspólną zabawę z Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca:) Bardzo mi się podoba :)dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słoneczna praca. Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka.Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca- dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze :-) Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń