My fanpage

środa, 9 września 2020

7 rocznica ślubu

Hej kochani!
Dzisiaj pokażę  Wam kartkę, którą  zrobiłam na 7 rocznicę ślubu. 
Nie wiem czemu ale jest ona nazywana  miedzianą lub wełnianą, dlatego byłam poproszona, żeby na kartce było zarówno coś miedzianego jak i coś z wełną. 
Używając dwóch patyczków i cienkiej wełny zrobiłam mini robótke ręczną z doczepionymi obrączkami.
Dodałam kompozycję z ręcznie robionych kwiatków z papieru, w tym jeden miedziany. 
Wybrałam do tego połączenia papier od AltairArt z kolekcji The Beautiful Moments oraz listki elementy do wycinania.
Oczywiście nie mogło też zabraknąć koronki 😉




Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:


Wyzwanie 09/2020 AltairArt



Kartkowe ABC 


Życzę miłego dnia 
Buziaki😘😘😘

12 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta kartka 😍 dziękuję za udział w wyzwaniach Altair Art i kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest śliczna! Podoba mi się pomysł z robótką ręczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że się podoba 😊

      Usuń
  3. Cudowna kartka. Ileż Ty popomieściłaś dodatków na tak małej powierzchni :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje no coż ja już lubie tak upychać 😂😉

      Usuń
  4. Piękna kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiatuszki 😘 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 😉 Pozdrawiam Patrycja 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :)  bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowna kartka, dziękuję za udział w wrześniowym wyzwaniu Altair Art, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń