My fanpage

piątek, 11 września 2020

Jesień tuż tuż...

Hej kochani!
Jeśli ktoś spytałby  mnie jaka jest moja ulubiona pora roku? to ze względu na pogodę i to, że kojarzy i się z wakacjami powiedziałabym lato. 
Natomiast jeśli chodzi o krajobraz i połączenie kolorów to uwielbiam jesień. 
Kojarzy mi się nie tylko z powrotem do szkoły, ale kolorowymi liściami, grzybami i kasztanami.
Dziś stworzyłam jesienną kartkę, do której użyłam wszystkiego z czym mi się tylko jesień kojarzy.
Użyłam papierów od Fabryki Decoru i tekturek z Magicznego Kociołka, a kwiatki są ręcznie robione z papieru.




Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:

Scrapkowo.pl  - wyzwanie #57


Świry Rękodzieła- konkurs wrześniowy 2020


Szuflada - wyzwanie wrześniowe
Wybrałam : bordowy,brązowy, pomarańczowy




A Wam co kojarzy się z jesienią?
Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego weekendu 😘


10 komentarzy:

  1. Wspaniala, jesienna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca;) Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wizja jesieni! Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, tę kwiaty kojarzą mi się z rozetkami💚💚, bardzo dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka w jesiennym klimacie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca- kwiaty urzekają! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świrów Rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta praca. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu u Świrów.

    OdpowiedzUsuń