My fanpage

wtorek, 22 września 2020

Halloweenowy pop up box

 Cześć Wam! 
Ten ,kto mnie zna wie, że nie jestem fanką Halloween, jednak w tym roku miałam  wziąć  dzieciaki  na Trick or Treat, chodzą do przedszkola i nie chciałam, żeby ich ominęło to co robią tu inne dzieci. Niestety Covid pokrzyżował nam plany, więc pewnie w tym roku znowu  zostaniemy w domu.
Postanowiłam więc zrobić w tym roku kilka dekoracji na tą okazję.  
Gdy na grupie Przez Okienko pojawiło się wyzwanie POP UP BOX to długo nie mogłam znaleźć odpowiedniego pomysłu, bo nie jest to często robiona przeze mnie forma.
Użyłam tekturki murek Przez Okienko ,która zembossowałam.
Żeby już się dłużej nie rozpisywać pokaże  Wam mój boxik, który pod spodem ma ledową świeczkę, dzięki czemu fajnie wygląda w nocy, koniecznie zobaczcie filmik pod zdjęciami. 







Mój boksik zgłaszam na następujące wyzwania:



Wyzwanie wrześniowe Przez Okienko 





Wyzwanie  #27 Świat Pasji 



#wyzwanieswiatpasji 


DZIĘKUJĘ  ZA ODWIEDZINY 
POZDRAWIAM 
JULIA 



5 komentarzy:

  1. Świetny! Uwielbiam pop up boxy :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i pomysłowa praca;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świat Pasji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mroczne oblicze księżyca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji 🧡

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie dziewczyny 😘

    OdpowiedzUsuń